Primul calculator l-am primit la varsta de 10 ani, moment in care am refuzat sa ies din casa pentru 2 saptamani. Ceea ce se intampla pe ecran era mai fascinant si interactiv decat ce se intampla afara.
Primul contact serios cu Digital Media si Digital Marketing l-am avut in UK, cat timp am studiat Advertising Management si Marketing. Era incredibil pentru ca aveam sa invat si sa fiu evaluat din subiecte pe care oricum le citeam in timpul liber. Dupa 3 ani petrecuti in UK, plus inca un an in Barcelona, am ajuns la Infinit Solutions Agency, primul loc real de lucru.
In cei aprox. 2 ani de lucru la Infinit, am interactionat destul de mult cu piata de digital locala, care se suprapunea mai mult sau mai putin pe teoria ce o aveam in cap. Am lucrat pe branduri precum Royal Canin, Medicover si Praktiker. Realitatea e ca am muncit foarte, foarte mult la agentie, dar mi-a placut. Pana la urma, cum am citit si in Grit, succesul este compus din pasiune si perseverenta.
In aprilie 2014, am ajuns la Carrefour. Era extrem de diferit, compania era foarte mare, iar lucrurile nu se asemanau cu cele din agentie. Asa cum erau lucrurile la Carrefour, s-au potrivit ca o manusa cu profilul meu profesional. Un om se poate dezvolta doar intr-un colectiv favorabil. Evolutia profesionala a fost clara, iar oportunitatile sunt si in prezent aproape nelimitate.
Despre aceste oportunitati o sa scriu.
Bogdan, 19 noiembrie 2017
Update în Decembrie, 2022 – Lucrurile au evoluat frumos și am ajuns să fiu responsabil de zona de Mobile app, dar și de Act For Good, programul de loialitate Carrefour.